Tuesday, April 1, 2014

The Home Sale - a round up!


Blood, sweat and tears... but in the end so extremely worth it! The Saturday before the big day, Merel and I were questioning ourselves, WHY we wanted to do this? But once our door was open from 1 pm, we remembered it! All the lovely, enthousiastic people who came by, clients we knew already from the shop, project clients from Femkeido Interior, Blog followers, friends, friends from friends, mothers from school, family, neighbours but also our great agents from HAY, Anki & Casper from Zilverblauw with their kids and many many more. The first 2 hours flew by and people were standing in a queue for checking out. Today we are cleaning, bringing stuff back to the shop and still enjoying the success of yesterday. Many, many thanks to you all for sharing, blogging, posting banners etc about our event. Without you it couldn't be such a great success. Due to that success there is a big chance we will organize a similair event in September 2014! So stay tuned. You couldn't be there but do want to shop some Home Sale items? Check this page for some final discounts!










































































































8 comments:

  1. Wat ziet het er gezellig en mooi uit Femke en wat leuk dat het zo'n succes is geweest. Een volgende keer hoop ik ook langs te kunnen komen. Pascale x

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige foto's! volgende keer ben ik er graag bij :)

    ReplyDelete
  3. Wat super leuk Femke! Het moet vast een geweldige dag zijn geweest.. wat een opkomst.. chapeau! x

    ReplyDelete
  4. Ziet er geweldig uit! Lekker druk. Volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn. Love it!

    ReplyDelete
  5. Wat zag het er TOP uit en wat vond ik het vervelend dat ik alweer weg moest.
    Maar volgens mij gewoon snel overdoen, want ik weet zeker dat heel veel mensen na het zien van deze post en de andere blogs graag langs willen komen.

    Top gedaan!
    X Suus

    ReplyDelete
  6. Ah ik bedenk ineens dat ik hier een flyertje van had gekregen bij de Bloggerslunch! Helemaal vergeten!
    Ziet er uit als een groot succes! Je huis leent zich er zo te zien ook echt goed voor!
    Is er goed gekocht?

    Misschien tot de volgende keer!
    Groetjes,
    Femke

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat een mooie spulletjes en wat een gezelligheid! Jammer dat ik er niet kon komen maar nu ik dit gezien heb ga ik hard sparen voor september! Hoop dat t jullie lukt dit dan weer te organiseren :-)

    ReplyDelete
  8. Oh, wat heerlijk. En zoveel spijt dat ik helemaal in België woon :-(

    ReplyDelete